nl fr

Waarom Cécémel zeker op jouw drankenkaart moet staan

Cécémel is de enige èchte. Of het nu op een terras in de zomer is, of lekker warm binnen in de winter. Laat je gasten genieten van een warme of koude Cécémel! Dat is niet alleen goed voor de uitstraling van je zaak, maar ook voor je rendement.

Waarom Cécémel?

Waarom Cécémel?

Kwaliteit

We selecteren zorgvuldig de beste cacaobonen en hebben een specifiek productieproces. Daardoor wordt de unieke, enige echte Cécémel bereid! En daarom is Cécémel al sinds 1949 de favoriete chocoladedrank van de Belgen.

Uitstraling

Cécémel is dé referentie voor kwaliteit en draagt daardoor bij tot de kwaliteitsvolle uitstraling van je zaak. Daarom is het slim om Cécémel juist te serveren en om de juiste benaming op je drankenkaart te zetten.

Diversiteit en extra marge

Je verwent je klanten op veel manieren met Cécémel. Ze kunnen kiezen uit koude Cécémel, warme Cécémel (met of zonder slagroom) en uit de Cécémel Specials met een scheutje sterke drank of siroop. Extra lekker voor je klanten, extra marge voor jou!

Cécémel Koud

Een koude chocolademelk smaakt enorm op een warme zomerdag, maar ook in de winter zijn de échte Cécémel-fans er dol op. Hij zit in een mooi designflesje en heeft een onderscheidende retourverpakking.

Meer info

Ons aanbodOns aanbodOns aanbodOns aanbod

Cécémel Hot

Cécémel Hot is ideaal voor klanten die zich willen opwarmen, maar ook voor wie gewoon wil genieten van een lekker warme chocolademelk. Hij zit in een voordelige fles van 1L in retourverpakking.

Ken je de Cécématic al? De lekkerste warme chocolademelk in een handomdraai!

Meer info

Tips voor een verzorgde drankenkaart:

  • Cécémel is niet zomaar een chocoladedrank. Cécémel staat voor kwaliteit, authenticiteit en jezelf verwennen. Gebruik dus de benaming Cécémel op je drankenkaart, zo zien je klanten direct dat jij kwaliteit belangrijk vindt.
  • Een gevarieerd aanbod met speciale bereidingen doet je verkoop stijgen. Zet daarom ook de Cécémel Specials met de juiste benamingen op je kaart.
  • Extra visibiliteit, bijvoorbeeld door gebruik van de Cécémel-materialen, stimuleert de verkoop.